Dags för sängen

Så. Nu är det kväll igen. Dagen har gått skapligt fort tycker jag. Har jobbat idag, kommit hem då farmor och farfar var på besök. Tillsammans var vi barnvakt till lilla plutten ett tag. Tog tag i rapporten. Blev nästan klar. Bara lite finslip kvar. Fast jag kommer ju säkert få tillbaka den med massa ändringar jag måste göra.. Äsch. Den får vara som den är!

När jag kom in i mitt rum alldelles nyss så blev jag så glad att jag nästan blev tårögd. Min fina katt bara låg i min säng och väntade på mig. Hon gör det ifs varje kväll, men just idag var det så skönt. Bara ha henne där, helt bekymmerselös och inte säger ett knyst. Så himla skönt!
Och imorgon har jag sovmorgon. Ännu en sak jag är glad över! Min handledare är verkligen bäst! ♥

saknar mitt blonda hår en aning. <3

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anni

Hejhej! Jag fyller år idag och har rea i min bloggshop, kolla gärna in!

http://anniz.blogg.se/category/saljes.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback