10 sanningar

Det slog mig att jag har inte skrivit så jättemycket om mig själv här i bloggen. Tänkte att jag kunde ta lite i taget, inlägg för inlägg, att skriva om mig själv. Det är trotsallt en allmän dagbok jag skriver och det är meningen att ni ska lära känna mig. Dock så finns det gränser för vad jag skriver. Idag börjar jag med 10 sanningar.


1. Jag inbillar alltid mig själv att jag inte är ensam när jag ska sova.
2. Ibland kan jag inte somna om inte radion är på. MixMegapol är favoriten.
3. Tycker att det är 100x så roligare är fota med engånskameror än digital/system -kameror.Då vet man inte hur bilderna blir förens man framkallar dom. Spännande!
4. Älskar Disneyfilmer! Finns inget mysigare än att sitta insvept i en filt och titta på Lejonlungen, Tarzan och Ringaren i Notredam.
5. Jag har enorma humörsvägningar! Ni vill inte veta..
6. Det är är min 3-4 blogg. Har alltid tröttnat innan men nu känner jag ett mycket stort intresse!
7. Jag är såååå klantig. Inte att jag ramlar och slår mig hela tiden utan att jag tappar bort saker hela tiden! Nycklar, plånböcker och massa annat viktigt. Jag är verkligen jätteklantig
8. Jag älskar all sorts musik som finns. Pröva mig. Finns alltid en låt i varja genre jag gillar. Från opera till hardcoer. Hehe.
9. Jag bor i en liten skitort som kallas Flen. Många här hatar det men jag älskar det. Allt finns här för mig, vänner, familj och trygghet.
10. Jag är stolt kristen!

Permalink Emma Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Patricia♡

Jag lovar, din tid kommer den också:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback