Torsdag.

Har typ skit bråttom nu så jag skriver lite slarvigt fort sådär. Har precis slängt i mig frukost, sitter fortfarnade i pyjamas, hihi. Måste typ hinna sminka mig, packa lite och ta på mig riktigt kläder och den springa till jobbet på ungefär.. 15-20 min. Så ni förstår. Hehe. Det var faktiskt en sak jag skulle skriva som jag bara ville att ni skulle veta, och det är att IDAG skriver vi på papper för lägenheten! Så idag kommer allt bli klart. Väntar bara påb att få nyckeln så vi kan börja flytta in sakerna! Yeeey, lycklig så det bara skriker om det! Puss och hej.


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Helena

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej Hej :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback