The L word

Man kan älska flera killar. Både samtidigt och olika tillfällen i livet. Det är lätt att man säger och skriver samma saker till en kille som är tillsammans med och sen nästa kille man är tillsammans med. Som, Jag kommer alltid älska dig, Du är det bästa som har hänt mig o.s.v. Och jag tycker det är okej. Man kan inte rå för hur man känner just då. Om man älskar någon så är det lätt att man säger såna saker. En x kille till mig tog åt sig lite när han hade sett vad jag skrivit till/om min dåvarande kille. Jag visste inte riktigt vad jag skulle svara på det. Men nu har jag förstått att, det är så det funkar. Man säger bara vad man känner från sitt hjärta. Det är inte så att det jag sagt till de jag varit med förut inte betydde något. Jag har bara hittat en annan person som jag känner samma sak för. Inget fel med det. Men jag har lärt mig att tänka på vad jag tänker. Inte bara rabbla upp massa saker bara för att jag känner så mycket kärlek. Det viktigaste är att man båda älskar varandra och vet om det.

Appropå kärlek.. Idag är det 7 månader tillsammans med min Joakim. Och jag älskar honom över hela mitt hjärta.


Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg hos mig och ta del av mina 2000 läsare om du vill :)

Postat av: Sofie

Hej! Vilken är sin absoluta favorit låt? :D KRAAAAAM

Postat av: Emma

allt bra idag? :D

tycker din blogg är grym!! lust att göra ett bloglovin byte? :D

Postat av: Sandra

Hejsan sötnos!

Allt bra idag?

Hitta på något skoj ihelgen =)?

Kram!



Följas åt via bloglovin :)?

Postat av: Amanda

God morgon! :)Hoppas du får en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback