Julkänsla på gång

Sa nyss hej då till älskling som skulle åka hem. Vanligtvis skulle vi ha träffats på Fredag igen, men imorgon åker han på Dreamhack i 4 dagar. Buhu, måste vänta ända tills Måndag! Men men.. jag har ändå lite annat att sysselsätta mig med under tiden. Som att börja packa lite, rensa och slänga saker som jag inte ska ha kvar. Inhandla lite hygienartiklar till toa och kök i nya lgh också. Så man slipper tänka på det sen och bara fokusera på all rolig inredning!

På Lördag blir det bakning för fulla muggar. Min kusin Louise fråga mig ifall jag ville komma hem till henne och julbaka, och hur mysigt låter inte det? Så ni får jättegärna komma med tips och förslag på saker vi kan baka, helst inte så jättekomplicerat. Annars kan ni kommentera fritt!
Håller ni inte med om att det skulle passa perfetkt med snö på första advent?


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback