Beslutsångest..

Jag vet att det är allafall ett litet tag kvar till jul och så, men jag börjat fundera över vart jag ska fira jul i år? Tradionen är att vara hos farmor och farfar med pappa och alla andra i släkten (om jag inte är hemma hos mamma), men nu lutar det lite åt att fira jul och J och hans familj. Skulle verkligen vara kul. Se hur dom lägger upp hela dagen och bara ha det mysigt. Det ända som får mig lite tillbakadragen dock är min söta lillebror. Hans första jul och jag är inte där.. Känns lite trist faktiskt. Så därför har jag beslutsångest.. Kan inte alla bara jag älskar fira jul med varandra?? Skulle vara enklare så..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback