Min guldklimp

Den som får mig på bra humör när jag är ledsen, som gör mina mörka dagar ljusa, det är min lillebror Rickard. Han är verkligen den som är mig varmast om hjärtat. Varje dag saknar jag efter honom när jag är på skolan eller på jobbet. Ibland får jag gråten i halsen när jag är på dagiset och jobbar cch ser alla andra små barn. Vill bara springa hem till min älskling för att pussa och krama honom. Jag älskar att se hur han växer och utvecklas, förändras i utseendet och börjar få karaktär. Samtidigt är det lite tråkigt också. Allt går så snabbt! Hinner inte njuta för stunden tills det händer något nytt. Bara för ett litet tag sedan var han bara ett litet spädbarn som var helt beroende av en. Nu kryper han iväg fortare än en raket, tar tag i något och ställer sig upp alldelles själv o.s.v.. Och tänderna.. 2 uppe och 2 nere. Jättegulligt! Vill bara stoppa tiden för en stund så jag hinner.

Vem skulle inte vilja spendera varje minut med denna sötsak? ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback