Snart helg

Alla underbara läsare! Vet ni hur glad jag blev när jag logga in och kolla hur många det var igår som besökte bloggen?? Från 35 till 45 unika besökare! På bara några dagar. Visst att 10 inte är så mycket, men det är så kul att se att bloggen allafall växer!
Idag är det en.. regning torsdag kan jag säga. Men så mysigt det är! Allafall om mna håller sig inomhus. Och det är ett bra tecken att det är regningt, för då vet man att det inte är så pass kallt att snön kommer än, haha.
Snart ska en vän höra av sig till mig, vi ska mötas upp och göra lite buisness! ;) Efter det ska jag hänga lite med Yasmine. Måste till ica och köpa en nappflaska.. Till vad får ni inte veta än, och nej det är inte till min lillebror.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback