111011

Hej bloggen! Tråkigt att jag inte kunde hålla mig till mitt egna löfte om att upptadera regelbundet. Jag har faktiskt ingen ursäkt till att jag inte har bloggat. Orken och lusten har bara inte funnits. Känns lite ibland som att nått riktigt spännande måste ha hänt för att man ska kunna skriva ett inlägg. Men alla börjar ju nånstans? Det får ta den tid det tar!
Idag är det allafall tisdag. En dag jag ogillar så det bara skriker om det.. Det är då J åker hem till sig och vi träffas inte på 2-3 dagar.. Jobbigast är när man ska sova. Dock så har jag tid till allt annat i mitt liv. Som att städa, blogga.. hehe, umgås med vänner o.s.v. Blir att man glömmer bort tid och rum när man är med sin älskade. Men det är alltid härligt att sakna till varann.
Alldelles strax hade jag tänkt gå en promenad. Helt ensam. Planerande att gå med Yasmine, men som ni kanske läst i hennes senaste inlägg så är hon sjuk. Stackarn! Så jag får antagligen gå ensam. Med musik i öronen ofc! Har gjort upp en liten plan till mig själv. Ut och gå 5 kilometer 3 dagar i veckan. Bara för att hålla mig i form. Få upp konditionen en aning med! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback