Bio staden

Igår åkte jag är några vänner till mig och J till Nyköping för att titta på bio! Vi åkte strax innan 5 och filmen skulle inte börja förren kvart över 9 så vi åkte till Max först för att käka. Rekommenderar Lyxshaken med jordgubbsmak! Virra omkring med bilden efter det för att hitta vart Biostaden låg nånstans. Nån hade fått för sig att det låg i Gumsbacken men icke! Men tillslut hitta vi det. Väldigt speciell bio må jag säga. Väldigt stort och snyggt! Filmen vi kolla på kankse jag ska skriva va Johnny English - Reborn. Jääätterolig! Den är verkligen sevärd! Ett stort plus med bion var Plustolarna sim kosta 20 kr mer. Lätt värt det! Mycket större stolar, skönare, mer benutrymme, dubbla armstöd och jättebra utsikt på bioduken.

Tyvärr så dog min mobil när vi var där så jag har inga bilder att lägga upp.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback