06:41

Yes! Det stämmer. Det är söndag och klockan är 06:41 när jag skriver det här. Är uppe med tuppen idag kan man säga! Det är rätt så tråkigt när man vaknar så tidigt. Dagarna är jättelånga och det är helt ensamt när alla andra sover. Men älskling ligger brevid mig, så det är inte så farligt. Lite mysigt, då kan jag pussa lite på honom ♥


Nu har jag faktiskt en fråga att ställa till er läsare. Finns det någon sötis där ute som skulle vilja hjälpa mig lite med smådetaljer till min design/blogg.

Som bilden:
Byta text där pilarna visar.


Och så vill jag gärna ha ©, alltså inget högerklickande! Och den sista grejen är kategorierna på sidan. Att de hade en lite snyggare och passande textstil.

Om det är någon som är intesserad av att hjälpa mig så kommentera detta inlägg. Du behöver inte kunna ändra på allt som jag ville ha, det räcker med det du kan! Den som hjälper mig får självklart en länkning till sin blogg som tack för hjälpen.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback