Jätteglad!!

Kommer ni ihåg för ett tag sen när jag skrev ett inlägg om något som var "hemligstämplat"? Nu kan och vill jag äntligen skriva vad det handlar om.. Jag och min kille ska inom ca en månad flytta ihop med varann! Och då menar jag inte hos någon av varandra, utan vi har hittat en billig lägenhet här i Flen. Det tog bara 3-4 veckor för oss att stå i kö, i fredags fick vi beskedet att vi fått den vi ville ha. En jätte mysig etta som är precis lagom stor för mig och älskling som en första lägenhet. Så fort vi fått nyckeln till lägenheten kommer ni få se bilder hur det kommer utvecklas från en tom lägenhet till min och Jockes hem!

psst.. knappt någon vet om detta, för jag ville vänta tills vi fått lov att titta på lägenheten först, som vi gjorde igår!!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

Åh vad kul för er!

Grattis! Hoppas allting går bra osv.

Postat av: Melissa

Åh grattis stumpan! Vad kul. :D <3

Postat av: julle

Vad kul! :D

Postat av: Emma

nu omgång av Veckans blogg börjar idag och avgörs näst måndag, så anmäl er idag. och ni gör det i länken nedan ;)

Lycka till!! ;)

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2011/november/veckans-blogg-vinnare-3.html#comment


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback