Myskväll

Om en stund ska jag lyfta rumpan från soffan för att packa lite. Ska nämligen till min kusin Louise för att spendera natten där. Hon och hennes sambo David har precis flyttat till hus från lägenhet så det ska bli roligt! Lite lite läskigt kan jag erkänna att det kommer bli för det är inte ett så nytt hus. Men vi ska mötas upp vid ica innan, tänkte handla lite att käka på under filmerna vi ska se! :)

Tänkte passa på att skriva att ni gärna kan få kika in på Louises blogg. Klicka på bilden för att komma till hennes blogg!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Daniella

Svar: Okej, mysigt :) Jag har haft en toppen helg! Vad händer denna helg då? Kramar!

Postat av: Anonym

- :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback