111116

Jaha. Då var första jobbardagen avklarad för den här veckan. Men det var inte så roligt idag kan jag erkänna.. jag hade ingen som helst tid att umgås med barnen idag. Jättesynd! Behöver inte skriva precis varför. Men det har med skolan och göra allafall. Man har ju saker man måste göra på praktiken som involverar skolan. Imorgon ska jag dock bara tänka på barnen! Och på tal om jobbet så ska jag snart till stan för att titta efter ett par skor som jag kan använda när vi är utomhus. Hade fått lite tips av en som jag jobbar med.
Annars idag så ska jag och Yamsine se Breaking Dawn. Som jag säkert skrivit tidigare, hehe. Jag lovar att uppdatera ikväll hur det var. Även om jag redan vet det!! ♥
UPDATE! Filmen var bäääst! Vissa delar i filmen kunde man t.o.m bli lite skrämd. Ni bör verkligen kolla på den! Även om ni inte är Twilight-fan.

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Patricia♡

Hoppas du får en fin kväll!

Postat av: Yasminee

Wiiiiiiiie! Äntligen<3

Postat av: Västkustbarnen

Fin blogg ! :) kolla gärna in till oss och var med i veckans blogg som utses varje måndag :)

Postat av: hanna stångberg

hej, jag har alltid tävlingar på min blogg och just nu kan du tävla om en jumpsuit (onepiece) med valfritt tryck här: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2064603 eller en goodiebag med smink från e.l.f här:http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2052068 jag har även en bloppis där jag säljer äkta uggs, louis vuitton skal och chanel öronhänge med mera: http://www.nattstad.se/hannastangberg?id=2065808

kram!

Postat av: Sofia - Vinn valfritt plagg!

denvill jag see!

allt bra idag? :)

Postat av: ♥magiclisa♥

- okej ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback