Lager 157

In och ut på mindre än en timme. Kom hem med ett par jeans, 3 basic-linnen, vantar och en mössa, och allt det för bara 350 kr. Ganska skapligt tycker jag! Bilderna lägger jag ut senare ikväll eller imorgon.

Hur är det annars med mina fins bloggläsare? Måste bara säga att jag är så glad över att det är andra utomstående som har besökt min blogg och börjat kommentera med! Det ger verkligen drivkraft måste jag säga. Ni skulle vara jättegulliga om ni kunnde kommentera detta inlägg med tips och ideér om vad jag/yasmine kan skriva om. Eller om vi är lite dåliga på nåt speciellt. Ni kan självklart vara anonyma! Tacksam för svar! ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: julianna

Jag tycker att ni skriver om bra saker :D hihi

Kanske lite mer bilder? fast jag vet ju att det är svårt, vad ska man ta bilder på lixom? :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback