110922 ♥

Imorgon är det löning för min del höll jag på att skriva, men nej, inte imorgon. Jag skulle skriva att jag får mitt underhållstöd då! Men det är pengar det med. Hade tänkt åka med killen min till Katrineholm efter skolan, för att gå på stan och kolla i affärer och ta en fika med min mamma. En sväg förbi ÖB skulle sitta fint också innan vi tar tåget hem. Känns som att jag vill ändra lite i mitt rum. Nya sängkläder, fina ljus och lite annat! Och eftersom jag nämde mitt rum så vill ni nog inte veta hur det ser ut just nu.. rena helvetet. Men eftersom jag ska STORSTÄDA det nu ska ska jag lägga upp för/efter-bild sen när jag är klar (inatt) bara för att ni ska få se hur duktig jag varit!!

Hej så länge ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback