För mycket?

Dom senaste dagarna när jag sett på tv har det vart reklam på det nya programmet The voice sverige. Det verkar väl helt okej men jag undrar varför dom inte kan göra något nytt någon gång? För nu finns det ju Idol, True Talent och nu det nya som ska komma. Jag menar, True Talent tycker jag inte är spännande eller kul. Jag har sett 1 program av det och det var de. Jag har iallafall tröttnat på alla "sång" program. Nu har jag ju inte ens sett The voice sverige så jag kanske inte ska säga så mycket men jag kan tänka mig att det blir som de andra. Men det jag vill komma fram till är att jag tycker dom kan komma på något kul som inte finns. Det skulle vara kul med något nytt! :)

Vad tror ni om det nya programmet?


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: EmmaB

Håller med dig! alla program är likadana.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback